İlköğretim, Ortaöğretim öğrencileri ve Öğretmenler için Astronomi kaynakları. Ödev, proje, döküman yardımı. İlgili bölümlerde okuyanların düşünceleri. Gökbilim eğitimi verilen yerler, ilgili kurslar. Astronomi kitapları, web siteleri, ödevler, yazılımlar, dosyalar, kaynaklar...

İzmir'de ki Uzay Kampı'na Katılım İçin

Her zaman evet
6
22%
Mümkün değil
5
19%
Zaman ve fiyatta anlaşılırsa neden olmasın
16
59%
Kullanıcı avatarı
gönderen semih çakmak
#8873
http://www.gokbilim.com/forum/viewtopic.php?t=1074 başlığı altında tartışılan uzay kampına katılmak için bir organizasyon yapılabilmesi planlanıyor.Acaba katılım ne derecede olur,siteyi bir yoklayalım dedik :shock:
Kullanıcı avatarı
gönderen Mahmut YILMAZ
#8878
"zaman ve fiyatta anlaşılırsa neden olmasın" ı oyladım. :)
Kullanıcı avatarı
gönderen semih çakmak
#8975
Evet,sanırım buradan İzmir'e gidilip de günü birlik dönmek olmaz :D
Ben varım(tabi okul gibi bir zorunluluğum olduğu için tatil olan bir zamanda gidilirse gelebilirim ancak,hafta sonu da gidebilmem kuvvetle muhtemel) :roll:
Kullanıcı avatarı
gönderen Salih Dinçer
#8976
Şirket gelişim programı bize göre değil zaten! Aile/Çocuk Uzay Kampı da ailesiyle güzel anılar yaşamak isteyen özel olarak gidebilir. Geriye motivasyon programı kalıyor ki sanırım astronotların geçtiği benzetim araç ve gereçlerin (simulation machine) bir kısmı tanıtılıp bir kısmı bizzat deneniyor.

Ama bu organizasyon öyle alalade bir şey olmamalı. Mümkünse %50 indirim yapsınlar da adam akıllı bir şey olsun. Sonuçta koca forum ve dergimiz var. Onlar için bedava reklam demek. Genel olarak da fakir insanlar sayılırız! Neden mi, paranın çoğunu gökbilim araç ve gereçlerini harcadımız için. Geriye ne kalıyor; belki hiç, belki küçük bir miktar! O yüzden bir zahmet çok fiyakalı bir güzellik yapıversinler... :oops:

%50 indirim durumunda ben varım çünkü iki kişi geleceğiz...:)
Kullanıcı avatarı
gönderen Mahmut YILMAZ
#8977
Salih Bey kardeşime katılıyorum.Her ne kadar çok istesemde sitede gördüğüm fiyatlar biraz fazla geldi bana da.Bende bir öğrenciyim ve ocak ayının ikinci yarısında boşum sadece ama okul zamanı haftasonuna denk gelirse de benim açımdan zararı olmaz. :)
gönderen hakan eser
#9030
ben ancak yaz aylarında kampa katılabilirim.
Kullanıcı avatarı
gönderen semih çakmak
#9032
Dergimiz, forumumuz, gökbilim tutkumuz var biz burayı görmek için çıldırıyoruz. Burayı gezip gördüklerimizi dergimizde makale olarak yayınlayacağız desek
İşte bu yahu 8)
Hele bi kabul etmesinler :kanit :evil: :twisted:
Kullanıcı avatarı
gönderen semih çakmak
#9208
ııııııııııı,şeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,kem küm,öhö öhö.Sanki fiyat birazcık fazla :shock: :roll: :D

Bir de şöyle bir sorunumuz da var ki;20 kişiyi bu gidişatla nasıl toparlayacağız :?

Salih abi'nin de dediği gibi
Teşekkürler Çağdaş,

En azından bilgilenmemiz çok iyi oldu.
Kullanıcı avatarı
gönderen Mahmut YILMAZ
#9212
380$ gerçekten çok fazla.Klasik "yurdum insanı" mantığım devreye giriyor burda ve "O parayı oraya vereceğime gider 3-4 tane baba göz merceği alırım daha faydalı olur" diyorum


başka da bişey diyemiyorum. kusura bakmayın. :)
Kullanıcı avatarı
gönderen özgür can öney
#9228
Mahmut YILMAZ yazdı:380$ gerçekten çok fazla.Klasik "yurdum insanı" mantığım devreye giriyor burda ve "O parayı oraya vereceğime gider 3-4 tane baba göz merceği alırım daha faydalı olur" diyorum


başka da bişey diyemiyorum. kusura bakmayın. :)
380 $

yuvarlak hesap sen ona 400 $ de

24 kişi gitsek 9600 $ olur , 10.000 dolar desek ona da :)

Bu parayla biz üs kurarız :)
Kullanıcı avatarı
gönderen özgür can öney
#9229
Şaka bir yana bu anladığım kadarıyla şirketlere yönelik takım ruhunu pekiştirmek ve arada sosyalleşmek ve bilgilenmek babında yapılan bir organizasyon . Bizim bir arkadaşın şirketi de aynı mantalite ile yapılan bir doğa sporları gezisine gitmişti . İşte beraber dağa çıkıyorlar , terkking , kamp , ateş yakma vs...

Yani orda bize gösterecekleri bir çok şeyin biz zaten daha da fazlasını biliyoruzdur muhtemelen ( uzanamadım bari çamur atayım :) )

Bunun yerine kendimiz belki bir workshop düzenleyebiliriz ( Tanışma , buluşma babında ).

Bununla ilgili fikirleri tartışalım .

Olmadı mesajları başka bir başlığa alırım ...
gönderen selinyıılmz
#9237
merhabalar

uzay kampını aradım özel bi program hazırlıyorlar.
fiyat konusunda sanırım indirim yapacaklar..

ben size detayları göndereceğim

aslında sizde haklısınız fiyak yüksek
20 kişi bayağı uçuk bi fiyat..
orda gösterecekleri şeyleri siz daha iyi biliyorsuz fakat şöyle bişey var gerçek bi uçuş heyecanı yaşayacaksınız (simlatör olarak) ve bir çok farklı makina kullanacaksınz

sizleri anlıyorum.. isterseniz gitmeyin belki menun kalmazsınz (bi ihtimal)o zmn kendimi kötü hissetmeyeyim çünkü bu başta benim fikrimdi

saygılarımla....