8 uygun sonuç bulundu

gönderen deoxys
28 Şub 2015, 18:47
Forum: Güncel Haberler/Keşifler
Başlık: KIRMIZI CİSİM!
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1842

KIRMIZI CİSİM!

Arkadaşlar tam 5 dakika önce balkonda sigara içiyordum batı yönünden kuzey yönüne kırmızı devasa bir şey 30 saniye boyunca gitti ve kayboldu şaşkınlıktan çekemedim bakakaldım tek emin olduğum şey alevli olması bu ne olabilir elim ayağıma dolandı şu an
gönderen deoxys
08 Şub 2015, 22:49
Forum: Yeni Başlayanlar İçin Astronomi
Başlık: Barlow ve Erecting Lens Hakkında
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 2638

Re: Barlow ve Erecting Lens Hakkında

anlamadığım şey neden ısrarla beni görmediğime ikna etmeye çalıştığın. ya gözüküyor diyorum kardeşim adresimi atayım PM ile istersen gel beraber bakalım :D CA ile uzaktan yakından alakası yok
gönderen deoxys
07 Şub 2015, 03:27
Forum: Yeni Başlayanlar İçin Astronomi
Başlık: Barlow ve Erecting Lens Hakkında
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 2638

Re: Barlow ve Erecting Lens Hakkında

bilmiyorum bariz gözüküyor barlow falan kullanmıyorum aşırı dandik olduğu için. SR4mm ile kuşaklar net. fotoğraf çekemiyorum bi yandan titriyor bi yandan açıklık az 5 saniye durmuyor ve küçük ama emin ol görüyorum. şubat ayının ve atmosferin güzelliği herhalde :D
gönderen deoxys
02 Şub 2015, 23:43
Forum: Yeni Başlayanlar İçin Astronomi
Başlık: celestron firstscope
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 4285

Re: celestron firstscope

görebileceğini pek sanmıyorum ama biriktirip daha iyisini almanı tavsiye edebilirim. ne kadar biriktirirsen o kadar iyidir
gönderen deoxys
02 Şub 2015, 22:59
Forum: Yeni Başlayanlar İçin Astronomi
Başlık: Barlow ve Erecting Lens Hakkında
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 2638

Re: Barlow ve Erecting Lens Hakkında

Jupiter'in lekesi ve kuşakları küçük teleskoplarla görülmez. 4.5 inch gösterir mi bilmem. Kullanan arkadaş varsa aydınlatır. Ama 6 inch ve üstü bir aynalı teleskop epey işe yarar. Erecting, görültüyü düzeltiyor. Ögetay her şeyi söylemiş aslında, eklenecek tavsiye yok. kuşaklarından kastın kuşakları...
gönderen deoxys
02 Şub 2015, 17:51
Forum: Yeni Başlayanlar İçin Astronomi
Başlık: Barlow ve Erecting Lens Hakkında
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 2638

Re: Barlow ve Erecting Lens Hakkında

alakan için teşekkür ederim. büyüklükten kastım jüpiterin lekesini görebilmekti. ama büyüyen tecrübe oldu :P ucuzdur vardır illeti pahalıdır vardır hikmeti demişler. zaten dandik bir ürüne 3x barlow koymaları saçmalık olmuş. 2x olsaydı belki istediğimi yapabilirdim ama kısmet değilmiş. erecting tam...
gönderen deoxys
02 Şub 2015, 01:45
Forum: Yeni Başlayanlar İçin Astronomi
Başlık: Barlow ve Erecting Lens Hakkında
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 2638

Barlow ve Erecting Lens Hakkında

merhaba arkadaşlar. öncelikle aranıza yeni katıldım. çocukluğumdan beri en büyük hayalim gökcisimlerini gözlemlemekti. bi nebze de olsa hayalimi gerçekleştirebildim. dürbünle değil teleskop ile başlamak istedim ve Lizer F90060M adında uyduruk bir şey aldım 6x32 yani 190 liraya. ne kadar ödersen o k...
gönderen deoxys
02 Şub 2015, 01:30
Forum: Uzay Kafe
Başlık: başlangıç için Lizer Teleskop F90060M
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 2788

Re: başlangıç için Lizer Teleskop F90060M

aynı teleskobu ben almış bulunuyorum 2 hafta önce kadar. bi de taksitle aldım düşün halimi. jüpiteri bile zorlukla izleyebildim. pişman mıyım? evet. ama 190 liraya daya iyi bir şey beklemek komik olur. paranın gözü çıksın

Gelişmiş aramaya git