Gökyüzü Fotoğrafçılığı için Teleskop, Fotoğraf Makinesi, aksesuar incelemeleri, tavsiyeleri...
Kullanıcı avatarı
gönderen Ahmet KALE
#95644
Burak Yakut yazdı:Ben olabilirim. Bir ara ortalık karıştı ama değişiklik yapıp yapmadığımı farketmedim. Ben miyim Ahmet? :)
Arkadaşım iyiki bir ayfonun var, adam gibi bilgisayarda yapsana şu işi, küçükük ekranda karıştırırsın tabi :lol: Bir kaç kere renklendirmeleri de sağa taşırmıştın, düzelttim onlarıda :)
Kullanıcı avatarı
gönderen Cüneyt Şanlı
#95647
Merhabalar bende ekipmanımı yazdım,sanırım kaydoldu.Renklendirme kısmına dokunmadım,renklendireyim derken listeyi uçurmayalım!!! :mrgreen:

( not: Bu yaz listeye birde dürbün eklenecek,ancak model halen netleşmedi.Muhtemelen nikon action ex 12x50 olacak başka bir ihtimalde nikon monarch 12x56 şeklinde.Araştırıyorum,tavsiyeleriniz varsa yazın... )

Selamlar,
Cüneyt
Kullanıcı avatarı
gönderen Ahmet KALE
#95648
Cüneyt hocam, renklendirme işlemini hallettim.

Bu arada eğer listede bir problem olursa geri alma şansımız var, yapılan tüm değişiklikleri görebiliyorum. Böyle bir durumda haber verirseniz eski revizyona dönüp düzeltebiliriz.
Kullanıcı avatarı
gönderen Cüneyt Şanlı
#95649
Teşekkürler Ahmet,yazın ekleme yapacağım zaman sana haber veririm...
Bu arada bana Cüneyt diyebilirsin...
:merhaba
Kullanıcı avatarı
gönderen Ahmet KALE
#95650
Cüneyt Şanlı yazdı:Teşekkürler Ahmet,yazın ekleme yapacağım zaman sana haber veririm...
Bu arada bana Cüneyt diyebilirsin...
:merhaba
Tamam Cüneyt abi :)
Kullanıcı avatarı
gönderen Onur Atılgan
#95653
Onur listede eq6 kundak aldığın görünüyor. Hayırlı olsun. iyi günlerde bol yıldızlı gecelerde kullan.
Sağol Özkan, şu an hala bekleyişteyim. Yaza doğru kullanabilmeye başlarım.
?????? Meraktan ölüyorum şimdi bak
Sedat abi, henüz bekleyişteyim, bu sefer elime bir şey geçmeden açıklamak istemiyorum :)
Kullanıcı avatarı
gönderen Tayfun Varol
#96472
Sedat Bilgebay yazdı:
Ahmet KALE yazdı:
Sedat Bilgebay yazdı::lol: :lol: :lol:

Ahmetcim bir de adres sütünu açsak nasıl olur ?

:ye :ye :ye
Abi adres derken? İnceleme linki diye bir sütun koyduk ama sen ekipmanların bulunduğu yerlerin koordinatlarını mı kastediyorsun? :D
Hayır, bizim Tayfun nereye taarruza kalkacak, o bakımdan
Bu konuda gaz verme abi :D


Bu arada adresten geçtim, ben senin ekipmanları bile göremiyorum abi yoksa bir katakulli yapıpta bana kapattınmı ekipman listeni :twisted:
Kullanıcı avatarı
gönderen Ahmet KALE
#96473
Tayfun abi, bu konuyu ortaya atan Sedat abi ama kendi ekipmanlarını nedense hala listeye eklemedi. Ya yazılacaklar listesi o kadar çok ki yazmaya üşeniyor, yada başka bir amacı var ama ben çözemedim :D
Kullanıcı avatarı
gönderen Sedat Bilgebay
#96475
yok yaw, ben kendi ekipmanlarımı senin radarından çıkarabilmek için böyle bir hinlik düşündüm. Sağolsun arkadaşlar da siparişteki malları bile yazmışlar. Bak öyle marmarislere falan gelmene gerek kalmadı artık ekipman parkını geliştirmek için. Flea mı lazım, atla git Bakirköye...modifiye DSLR mı lazım, Acıbademde en kralı var. vesaire vesaire :lol:
Kullanıcı avatarı
gönderen Tayfun Varol
#96479
Ahmet KALE yazdı:Tayfun abi, bu konuyu ortaya atan Sedat abi ama kendi ekipmanlarını nedense hala listeye eklemedi. Ya yazılacaklar listesi o kadar çok ki yazmaya üşeniyor, yada başka bir amacı var ama ben çözemedim :D
Sedat abi hiçbirşeyi boşuna yapmaz Ahmet, vardır bir planı yazıcaktım ki... :lol: Hakkatten bana karşı bir komplo girişimi olduğu ortaya çıktı, halbukim ben Sedat abiye smokin giydirip eline pipo filan verip tersanede fotograflarını çekip röportaj yapacaktım :lol: :lol:
Kullanıcı avatarı
gönderen Burak Yakut
#96565
Ahmet KALE yazdı:Tayfun abi, bu konuyu ortaya atan Sedat abi ama kendi ekipmanlarını nedense hala listeye eklemedi. Ya yazılacaklar listesi o kadar çok ki yazmaya üşeniyor, yada başka bir amacı var ama ben çözemedim :D
Çok ayıp bence.... :kanit
Kullanıcı avatarı
gönderen Sedat Bilgebay
#96581
Valla öyle :lol:
Kullanıcı avatarı
gönderen Burak Yakut
#96587
Sedat Bilgebay yazdı:Arkadaşlar ben sizleri masrafa ve borca sokuyorum ya da buna sebep oluyorum diye rahatsızlık duymaya başladım.

Sanki benim katılmamdan bir müddet sonra ekipman alımı ciddi şekilde hızlandı gibi geliyor. Bir başlık ya da Excel tablo açıp bir ekipman taraması yapsak mı ? Ben de belki temize çıkarım istatistikler ortaya çıkınca :)
Çok masumsun abi çoooook :lol: Ciğerimiz parçalandı :aah :lol:
iç bükey ayna

türkiyede iç bükey ayna alabilece[…]